Zeleni logo dizajn firme odnosi se na sklad, harmoniju i ravnotežu. Prema Feng shui-u se smatra da tamne nijasne zelene boje mogu pokrenuti energiju bogatstva, dok svetlo zelene nijasne ove boje mogu doneti željeni učinak u poslovanju.
Narandžasti logo dizajn frme predstavlja dinamičnu energiju. Inače ova boja ima Yang svojstvo i može poboljšati kreativnost. Smatra se da narandžasti logo dizajn je najpovoljniji za firme koje se bave pružanjem turističkih usluga. Odabirom ove boje i određene forme logotipa treba biti oprezan, jer naglašeno narandžasta boja može ukazivati na nestabilnost.
Crveni logo dizajn prema Feng shui-u ne smatra se najpovoljnijim, jer ova boja predstavlja energiju razdražljivosti, ljutnje i agresivnosti. Mnogi autori Feng shui-a smatraju da crveni logo dizajn u kombinaciji sa crnom može biti idealan za firme koje se bave prodajom hrane.
Žuti logo dizajn firme ne smatra se najpovoljnijim za poslovanje. Ova boja u Feng shui-u simboliše zdravlje i komunikaciju. Odabir žute boje za logo dizajn firme treba koristiti samo kao dodatak nekoj osnovnoj boji.
Plavi logo dizajn firme povezuje se sa odgovornošću i načelom konzervativnosti. Odabir ove boje za logo dizajn povoljan je za osiguravajuće kuće.
Kada govorimo o formi i obliku logo dizajna firme prema Feng shui-u oni imaju sledeće značenje:
Logo dizajn u formi trougla simboliše pokret i nove ideje. Ovaj oblik je povoljan za poslove vezane za dizajn, turizam i pravo. Međutim, njegov oblik smatra se nepovoljnim za poslovanje u radu sa nekretninama i medicinskim uslugama.
Logo dizajn u formi kruga podstiče intenzivnost i nove projekte. Krug je simbol zaštite i uspeha. Ovaj logo dizajn povoljan je za sve firme u sferi menadžamenta, trgovinei prodaje zlata. No, ovaj logo dizajn nije povoljan za krojačke radnje i poslove u domenu programerstva.
Logo dizajn u formi pravougaonika odnosi se na stalni napedak, stabilnost i postojanost. Ovaj oblik u Feng shui-u smatra se idealnim za sve one firme koje se bave sferom novinarstva i internet dizajna. Ali za staklarsku industriju i juvelirnice logo dizajn ovog oblika neće doneti razvoj i sigurnost.